ແປພາສາ:
ປົກປ້ອງ: ຈຳແນກສິນຄ້າຕາມຖິ່ນອານາເຂດສະເພາະ | ອາຍຸການປົກປ້ອງ: 12 ປີ |
---|---|
ເວລາ: ~3 ເດືອນ | ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ: ~2.5 ລ້ານ ກີບ |
ຂັ້ນຕອນຂໍຈົດທະບຽນ | ນິຕິກຳສະເພາະ: ຂໍ້ຕົກລົງວ່າດ້ວຍຖິ່ນກຳເນີດ |
“ກາໝາຍຖິ່ນກຳເນີດຢູ່ລາວ” ເປັນສັນຍາລັກທີ່ບົ່ງບອກເຖິງຕົ້ນກຳເນີດຂອງຜະລິດຕະພັນຈາກດິນແດນ, ພື້ນທີ່ ຫຼື ທ້ອງຖິ່ນຂອງປະເທດໃດໜຶ່ງ, ເຊິ່ງມີຄວາມສຳຄັນຕໍ່ຄຸນນະພາບ ແລະ ຊື່ສຽງຂອງຜະລິດຕະພັນ ຫຼື ລັກສະນະອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບພູມສາດ.
- ບົ່ງບອກໃຫ້ເຫັນທີ່ມາຂອງສິນຄ້າຈາກດິນແດນ, ເຂດ ຫຼື ທ້ອງຖິ່ນ ຂອງປະ ເທດໃດໜຶ່ງ;
ແມ່ນຍ້ອນຖິ່ນກຳເນີດທາງພູມສາດເປັນສ່ວນສຳຄັນ ພາໃຫ້ສິນຄ້າມີຄຸນນະພາບ ແລະ ມີຊື່ສຽງ ຫຼື ຄຸນລັກສະນະອື່ນ ຊຶ່ງປະກອບດ້ວຍ:
– ປັດໄຈຂອງທຳມະຊາດຄື: ດິນ, ອາກາດ, ນໍ້າ, ລະບົບນິເວດ ແລະເງື່ອນໄຂທຳມະຊາດອື່ນ.
– ປັດໄຈຂອງມະນຸດຄື: ຄວາມຊຳນິຊຳນານ, ປະສົບການຂອງຜູ້ຜະລິດ ແລະ ກຳມະວິທີ.
- ຖິ່ນກຳເນີດ ທີ່ພາໃຫ້ເກີດຄວາມເຂົ້າໃຈຜິດ ຫຼື ສັບສົນ ກ່ຽວກັບທີ່ມາຂອງສິນຄ້າດັ່ງກ່າວ;
- ຖິ່ນກຳເນີດ ຂອງປະເທດອື່ນ ທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການປົກປ້ອງ ຫຼື ສິ້ນສຸດການປົກປ້ອງຢູ່ໃນ ປະເທດຕົ້ນກຳເນີດ ຫຼື ໄດ້ຖືກເຊົາໃຊ້ຢູ່ໃນປະເທດນັ້ນ;
- ຖິ່ນກຳເນີດ ທີ່ຄືກັນ ຫຼື ຄ້າຍຄືກັນກັບ ເຄື່ອງໝາຍການຄ້າ ທີ່ໄດ້ຮັບການປົກປ້ອງ ແລ້ວ ຊຶ່ງພາໃຫ້ເກີດຄວາມເຂົ້າໃຈຜິດ ກ່ຽວກັບ ແຫຼ່ງທີ່ມາຂອງສິນຄ້າດັ່ງກ່າວ ແລະ ອື່ນໆ ທີ່ໄດ້ກໍານົດໄວ້ໃນກົດໝາຍຊັບສິນທາງປັນຍາ.
ຄຸນປະໂຫຍດ
- ຈຳແນກສິນຄ້າຂອງທ່ານ ຕາມຖິ່ນອານາເຂດສະເພາະໃດຫນຶ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ມີເອກະລັກ, ຄຸນນະພາບ ຫຼື ຊື່ສຽງພິເສດ ທີ່ຕິດພັນກັບຖິ່ນອານາເຂດນັ້ນ
- ສ້າງຊື່ສຽງໃຫ້ແກ່ສິນຄ້າຂອງທ່ານ
- ສ້າງຄວາມໝັ້ນໃຈໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິໂພກ
- ສື່ສານເຖິງການມີຄວາມຮັບຜິດຊອບທາງສັງຄົມ ໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິໂພກ
- ປ້ອງກັນການນຳໃຊ້ທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງຂອງສັນຍາລັກທີ່ບົ່ງບອກທີ່ມາຂອງສິນຄ້າ
ຂັ້ນຕອນການຈົດທະບຽນຖິ່ນກຳເນີດ
ແປພາສາ:
ປົກປ້ອງ: ຈຳແນກສິນຄ້າຕາມຖິ່ນອານາເຂດສະເພາະ | ອາຍຸການປົກປ້ອງ: 12 ປີ |
---|---|
ເວລາ: ~3 ເດືອນ | ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍ: ~2.5 ລ້ານ ກີບ |
ຂັ້ນຕອນຂໍຈົດທະບຽນ | ນິຕິກຳສະເພາະ: ຂໍ້ຕົກລົງວ່າດ້ວຍຖິ່ນກຳເນີດ |
“ກາໝາຍຖິ່ນກຳເນີດຢູ່ລາວ” ເປັນສັນຍາລັກທີ່ບົ່ງບອກເຖິງຕົ້ນກຳເນີດຂອງຜະລິດຕະພັນຈາກດິນແດນ, ພື້ນທີ່ ຫຼື ທ້ອງຖິ່ນຂອງປະເທດໃດໜຶ່ງ, ເຊິ່ງມີຄວາມສຳຄັນຕໍ່ຄຸນນະພາບ ແລະ ຊື່ສຽງຂອງຜະລິດຕະພັນ ຫຼື ລັກສະນະອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບພູມສາດ.
- ບົ່ງບອກໃຫ້ເຫັນທີ່ມາຂອງສິນຄ້າຈາກດິນແດນ, ເຂດ ຫຼື ທ້ອງຖິ່ນ ຂອງປະ ເທດໃດໜຶ່ງ;
ແມ່ນຍ້ອນຖິ່ນກຳເນີດທາງພູມສາດເປັນສ່ວນສຳຄັນ ພາໃຫ້ສິນຄ້າມີຄຸນນະພາບ ແລະ ມີຊື່ສຽງ ຫຼື ຄຸນລັກສະນະອື່ນ ຊຶ່ງປະກອບດ້ວຍ:
– ປັດໄຈຂອງທຳມະຊາດຄື: ດິນ, ອາກາດ, ນໍ້າ, ລະບົບນິເວດ ແລະເງື່ອນໄຂທຳມະຊາດອື່ນ.
– ປັດໄຈຂອງມະນຸດຄື: ຄວາມຊຳນິຊຳນານ, ປະສົບການຂອງຜູ້ຜະລິດ ແລະ ກຳມະວິທີ.
- ຖິ່ນກຳເນີດ ທີ່ພາໃຫ້ເກີດຄວາມເຂົ້າໃຈຜິດ ຫຼື ສັບສົນ ກ່ຽວກັບທີ່ມາຂອງສິນຄ້າດັ່ງກ່າວ;
- ຖິ່ນກຳເນີດ ຂອງປະເທດອື່ນ ທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການປົກປ້ອງ ຫຼື ສິ້ນສຸດການປົກປ້ອງຢູ່ໃນ ປະເທດຕົ້ນກຳເນີດ ຫຼື ໄດ້ຖືກເຊົາໃຊ້ຢູ່ໃນປະເທດນັ້ນ;
- ຖິ່ນກຳເນີດ ທີ່ຄືກັນ ຫຼື ຄ້າຍຄືກັນກັບ ເຄື່ອງໝາຍການຄ້າ ທີ່ໄດ້ຮັບການປົກປ້ອງ ແລ້ວ ຊຶ່ງພາໃຫ້ເກີດຄວາມເຂົ້າໃຈຜິດ ກ່ຽວກັບ ແຫຼ່ງທີ່ມາຂອງສິນຄ້າດັ່ງກ່າວ ແລະ ອື່ນໆ ທີ່ໄດ້ກໍານົດໄວ້ໃນກົດໝາຍຊັບສິນທາງປັນຍາ.
ຄຸນປະໂຫຍດ
- ຈຳແນກສິນຄ້າຂອງທ່ານ ຕາມຖິ່ນອານາເຂດສະເພາະໃດຫນຶ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ມີເອກະລັກ, ຄຸນນະພາບ ຫຼື ຊື່ສຽງພິເສດ ທີ່ຕິດພັນກັບຖິ່ນອານາເຂດນັ້ນ
- ສ້າງຊື່ສຽງໃຫ້ແກ່ສິນຄ້າຂອງທ່ານ
- ສ້າງຄວາມໝັ້ນໃຈໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິໂພກ
- ສື່ສານເຖິງການມີຄວາມຮັບຜິດຊອບທາງສັງຄົມ ໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິໂພກ
- ປ້ອງກັນການນຳໃຊ້ທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງຂອງສັນຍາລັກທີ່ບົ່ງບອກທີ່ມາຂອງສິນຄ້າ